Magazine

How is your image?

Jouw imago kies je zelf! MUPH Make-up & Photography maakte voor 'The Image book' van 6 ‘muffe’ of 'vergeten' beroepen een reportage. Omdat elke beroep hoe muffig of vergeten, ook een goed imago kan hebben. Daarnaast vind je in dit magazine tips op het gebied van styling, make-up, leuke restaurants en meer.
IT'S ALL
ABOUT
THE
IMAGE(S)!

MUPH gelooft dat elk beroep, hoe “muf” imago ook, origineel, puur, stylish en creatief te fotograferen is. Daarom maakte MUPH 'The Image Book'.

Over Muph

MUPH presenteert 'The Image Book', het inspiratieboek voor een ondernemend imago!

Dit jaar bestaat MUPH Make-up & Photography 5 jaar en om dit te vieren lanceerde we in november 'The Image Book'. In dit magazine hebben we 6 beroepen met een “muf” of 'vergeten' imago creatief, stylish en origineel gefotografeerd. Zo hebben wij niet alleen het imago van het beroep verbeterd maar ook die van de ondernemer. Bij elk beroep hebben we de nadruk gelegd op bedrijf en/of reclamefotografie, alle beelden kunnen daardoor gebruikt worden voor commerciële doeleinden. 

Backstage tijdens de fotoshoot voor de vuilisman, theehandelaar en campagnebeeld 

Om een selectie te maken van deze beroepen heeft MUPH zich uit laten dagen. Ondernemers konden hun meest vergeten, saaie of muffige beroep inzenden. Uit alle inzendingen werd een top 6 van beroepen samengesteld. Binnen kengetal ‘024’ (Nijmegen, Malden, Mook, Beuningen, Weurt en Wijchen) zijn we op zoek gegaan naar bedrijven die samen met ons een mooie fotoserie wilde maken. Omdat het verhaal achter het beroep en ondernemer heel belangrijk is voor de foto hebben we ons eerst verdiept in het bedrijf. Werkte we onze ideeën in moodboards uit en gaven we een bijpassend kledingadvies. 

Backstage tijdens de fotoshoot voor de wasserij, bioloog en de herenstyling pagina


Natuurlijk kan je zoiets niet alleen en daarom verzamelde MUPH een super enthousiast team om zich heen. Bestaande uit twee stylisten, assistent fotografie, marketing manager, grafisch vormgever en een visagist/haarstylist. Beleving, creativiteit en een ‘touch of fashion’ stond bij iedereen centraal. Omdat we langzamerhand merkte dat het magazine meer mocht zijn dan alleen foto's van de 6 beroepen, zijn we hem uit gaan bereiden. Het magazine werd aangevuld met styling tips voor de man en de vrouw, make-up trends voor 2015, restaurants en lunch plekken in '024' voor zakelijke diner of een fijne werkplek en een inspirerend verhaal over branding. De naam 'The Image Book' werd al snel bedacht en paste nu beter dan ooit bij ons idee.

Lancering 'The Image Book' in de Splendorfabriek


Naast 'The Image Book' bestaat MUPH dit jaar ook 5 jaar en dat moet uiteraard gevierd worden. Daarom lanceerde we eind november 'The Image Book' in de Splendorfabriek in Nijmegen. Een van de mooiste, vergeten en beetje muffige locatie van Nijmegen. Een plek die dus perfect aansluit bij 'The Image Book'. Met het team toverde we de grote loods van de voormalig lampenfabriek om tot een hippe feestlocatie, waarin het contrast tussen oud en nieuw goed zichtbaar was. Het werd een avond waar Leonie nog glunderend over na vertelt: “Op één avond mijn vijf-jarig jubileum vieren én een eigen magazine lanceren, daar ben ik natuurlijk erg trots op. Leuk dat er veel andere (Nijmeegse) ondernemers aanwezig waren om hierop te komen proosten!"

Lancering 'The Image Book' in de Splendorfabriek


Het magazine ‘The Image Book’ wordt de komende tijd persoonlijk verzonden naar Nijmeegse bedrijven en is verkrijgbaar bij de bedrijven die mee hebben gewerkt, zoals Sébastien F, Bofkont en Puritea. Ben je ondernemer en wil je 'The Image Book' ook ontvangen? Vul hieronder dan je gegevens in, schrijf je daarmee in voor de nieuwsbrief en dan sturen wij je gratis een exemplaar toe! 

 

Bedrijfsnaam:
Naam:
Straat en huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Email
Telefoon:

 

meer MUPH